Keskerakond rakendas koroonakriisi kampaaniavankri ette

  • Keskerakond kulutab eriolukorra ajal reklamile enim
  • Ministrid näitavad valitsuse otsusi enda töövõiduna
  • Poliitikud sätivad end eesliini töötajate ligidusse
  • Facebooki-reklaami staar on Andrei Korobeinik

Keskerakonna peasekretär Valeri Korb värske Kesknädalaga.

FOTO: Kuvatõmmis

Aprilli keskpaigas suurt kära tekitanud parteilehe Kesknädal esikaas, millel Keskerakonna valitsusliikmed ehtisid end koroonakriisis pihta saanutele riigi rahakotist antud miljonitega, on kõigest jäämäe tipp.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kui eriolukorra väljakuulutamisest alates ehk 12. märtsist on Reformierakond, sotsid ja Isamaa oma reklaamikulud aasta esimeste kuudega võrreldes drastiliselt kokku tõmmanud ja EKRE suisa nulli jõudnud, siis Keskerakond on samal ajal kulutanud tuhandeid eurosid reklaamile sotsiaalmeedias.

Ehkki Keskerakond ei soovinud ainsa erakonnana eriolukorra kampaaniakulu Postimehele öelda, annab esimese pildi ette Facebooki statistika.

Tagasi üles