EKRE hoiab meediat läbimõeldud plaani abil pantvangis

  • EKRE meediastrateegias on 9 punkti, mida erakond näib seni ka jälginud olevat.
  • Tähtis on edastada väiteid, millele peavool lihtsalt peab reageerima.
  • Ilmar Raag näeb EKRE strateegias sarnasusi sellega, mida tegi USAs Trumpi tiim.

Väidetavalt pärineb EKRE kommunikatsioonistrateegia Urmas Espenbergi sulest.

FOTO: Erik Prozes

Tellijale

Kuidas suudab hiljutine väike erakond, kelle toetus oli veel viis aastat tagasi paari protsendi mail, nautida nüüd valijate hulgas vähemalt kaheksa korda suuremat menu? Jutt käib Eesti Konservatiivsest Rahvaerakonnast (EKRE). Vastus või vähemalt osa sellest peitub läbimõeldud tegevuskavas meedia suunal.

Rahvusringhäälingu uudiste- ja sporditoimetuse peatoimetaja Anvar Samost ütles üleeile ETV saates «Suud puhtaks», et tema käes on esitlus, mis kirjeldab, mida peab EKRE tegema, et püsida meedias edukalt pildil – olgu heas või halvas valguses.

Tagasi üles