Facebookis kulutab enim reklaamiraha Raimond Kaljulaid

  • Suurim sotsmeediavõrgustik lubab piiluda valimiskampaaniate köögipoolele.
  • Raimond Kaljulaid on aktiivne nii eesti kui ka vene keeles.
  • Kandidaadid katsetavad soo-, vanuse- ja asukohapõhist reklaamide sihtimist.

Europarlamendi kandidaat Raimond Kaljulaid Postimehe otsesaates.

FOTO: Erik Prozes / Postimees

Üksikkandidaadina Euroopa Parlamenti kandideeriv riigikogu liige Raimond Kaljulaid on Facebooki andmeil kulutanud üksinda rohkem raha enda reklaamimiseks kui Isamaa ja SDE kokku

Facebooki aruandest selgub, et endine edukas keskerakondlane, praegune üksikkandidaat Raimond Kaljulaid panustab Facebooki reklaamidesse rohkem kui Isamaa ja SDE kokku. Kaljulaidi puhul tuleb arvestada, et selle sisse mahub kahe, eesti- ja venekeelse konto reklaamimiseks kulutatud raha. Aga isegi ainult Kaljulaidi eestikeelset kontot arvestades on tema reklaamieelarve suurim.

Tagasi üles