Eesti 200 šokikampaania rabeles ohjest lahti

  • Lõhestatuse teema šokeerivas võtmes tõstatamine otsustati juba detsembris.
  • Eesti 200 poliitikud ei oodanud kampaaniale nii tuliseid reaktsioone.
  • Ebaselge, kas keemistemperatuurile tõusnud teemat enam rahulikult arutada saab.

Eesti 200 lõhestatust toonitanud plakatid kleebiti juba üleeile õhtul seni tundmatute isikute poolt üle vastupidist sõnumit kandnud posteritega.

FOTO: Aivar Pau

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Eesti 200 pikemalt ette planeeritud šokikampaania plahvatas esmaspäeval sellise jõuga, mida ei olnud ette näinud erakonna juhid ega ka neid nõustavad kampaaniameistrid. Eesti 200 ülesanne on nüüd vormida avalikkuse raevukas reaktsioon aruteluks ja suunata see sinna, kuhu see algse plaani järgi jõudma pidi.

Pärast emotsionaalseid reaktsioone esmaspäeval ühte Tallinna trammipeatusesse üles riputatud plakatitele, mis viitasid, et Eesti elanikud jagunevad rahvuse järgi selgelt kaheks, vestles Postimees mitme Eesti 200 poliitikakujundajaga, kes selgitasid plakatikampaania sündi ning analüüsisid, mis õigupoolest juhtus ja mis edasi saab.

Tagasi üles