Parteimeedia muutub üha professionaalsemaks   (1)

Vilja Kiisler
, erikorrespondent
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EKRE on meediatootmises teistest erakondadest kaks sammu ees. Nende paberajalehe tiraaž on vähemalt 60 000 eksemplari, palju on panustatud ka veebis. 
EKRE on meediatootmises teistest erakondadest kaks sammu ees. Nende paberajalehe tiraaž on vähemalt 60 000 eksemplari, palju on panustatud ka veebis. Foto: Margus Ansu

Ajastul, mil suur osa mis tahes saitide, sealhulgas ajakirjandusliku sisu veebiliiklusest tuleb sotsiaalmeediast, on kätte jõudnud erakonnameedia kuldaeg. See õitseb sinu ja minu raha eest eriti lopsakalt parteimaastiku paremkonservatiivses tiivas, kus pinnas sedasorti sisu loomiseks kõige rammusam.

Teadaolevalt suurimates lugejanumbrites õilmitseb Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna portaal Uued Uudised, mis saab oma liikluse suuremalt jaolt sotsiaalmeediast. Postimees on varemgi kirjutanud, et Facebookis pole EKRE-le võrdset: FBs on kõik teised EKRE kõrval kõik teised. EKRE loodav sisu levib arvukates gruppides ja saab taha tohutu võimenduse, millest teised erakonnad võivad ainult und näha.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles