Parteimeedia muutub üha professionaalsemaks  
Analüüs

EKRE on meediatootmises teistest erakondadest kaks sammu ees. Nende paberajalehe tiraaž on vähemalt 60 000 eksemplari, palju on panustatud ka veebis. 

FOTO: Margus Ansu

Ajastul, mil suur osa mis tahes saitide, sealhulgas ajakirjandusliku sisu veebiliiklusest tuleb sotsiaalmeediast, on kätte jõudnud erakonnameedia kuldaeg. See õitseb sinu ja minu raha eest eriti lopsakalt parteimaastiku paremkonservatiivses tiivas, kus pinnas sedasorti sisu loomiseks kõige rammusam.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Teadaolevalt suurimates lugejanumbrites õilmitseb Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna portaal Uued Uudised, mis saab oma liikluse suuremalt jaolt sotsiaalmeediast. Postimees on varemgi kirjutanud, et Facebookis pole EKRE-le võrdset: FBs on kõik teised EKRE kõrval kõik teised. EKRE loodav sisu levib arvukates gruppides ja saab taha tohutu võimenduse, millest teised erakonnad võivad ainult und näha.

Tagasi üles