Parteid jonnivad PR-partnerite paljastamise pärast

jaga E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Parteide reklaami- ja kampaaniapartnerid.

FOTO: Postimees

  • Erakonnad salatsevad ja hämavad oma suhtekorraldus- ja reklaamipartnerite asjus.
  • Seevastu politoloogide hinnangul on ajakirjanduse vastav huvi õigustatud.
  • PR-agentuurid pole poliitkommunikatsioonis enam varasemas mahus pildil.

Suurem osa erakondi on tõrksad avaldama, missuguste PR- ja reklaamiagentuuridega nad valimisteks valmistudes koostööd teevad. Vaid Keskerakond ja Eesti 200 jagavad selle kohta infot otsekoheselt.

Tegutsevate erakondade puhul läheb esimene kõne peasekretärile. «Vastan küsimusele hea meelega,» sõnab Keskerakonna peasekretär Mihhail Korb. Ta annab ilma keerutamata teada, et partei juhatus on otsustanud valimistele minna koos meediaagentuuriga Initiative.

Teised erakonnad otsustavad PR- ja reklaamipartneritega sõlmitavate lepingute asjus kõigepealt pimesikku mängida.

«Kas selleks peab mingi lepingu sõlmima?» vastab Sotsiaaldemokraatliku Erakonna (SDE) peasekretär Kalvi Kõva küsimusele küsimusega. «Kas seda ei saa ise teha? Meie kampaania tuleb hea ja teeme seda parimal viisil. Olge hea, pange see mulle meili, aitäh.»

Kõne lõpeb. Meilitsi teele pandud küsimustele vastust ei tule.

Tagasi üles