Hussar: Tartu mõistes moodustasid koalitsiooni kass ja koer

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu reformierakondlasest linnapea Urmas Kruuse ning Isamaa ja Res Publica Liidu Tartu piirkonna esimees Peeter Laurson Ahhaa keskuse avamisel sõbralikult koos.
Tartu reformierakondlasest linnapea Urmas Kruuse ning Isamaa ja Res Publica Liidu Tartu piirkonna esimees Peeter Laurson Ahhaa keskuse avamisel sõbralikult koos. Foto: Margus Ansu

Ajakirjanik Lauri Hussari hinnangul moodustasid Tartu uue võimukoalitsiooni selle linna mõistes kass ja koer, kes pole omavahel ikka üldse läbi saanud.

«Leivad on pannud ühte kappi igipõlised rivaalid Reformierakond ja IRL ning ka läbirääkimiste käigus ilmnes, et neil omavahel teravust jagub,» leidis Hussar Vikerraadio saates «Rahva teenrid».

«Mugav valitsemine on Reformierakonnal selleks korraks läbi,» oli ta kindel.

«Kui keegi näeb siin mingit suurt üleriigilist poliitikat, et Keskerakonda tõrjuda, siis minu hinnangul see nii pole. Kohalikud koalitsioonid lähevad lõhki siiski kohalike teemade pärast, kui Tallinn välja arvava,» sõnas Hussar.

«Et sel korral oleks direkteeritud Reformierakonna peakorterist Tallinnas seda partnerivahetust, ma ka ei usu,» lausus ajakirjanik Sulev Vedler.

«Pigem on Tartus selliseid mehi, kes ütlevad linnapeale, kuidas teha, ja tõenäoliselt nende inimeste sekkumine oli ikkagi väga aktiivne. Kohalike reformierakondlaste tagatuba otsustas, et senine partner on muutunud probleemseks,» kirjeldas Hussar.

«Põhiline küsimus on, kas Tartus uue linnavalitsusega seoses midagi reaalselt muutub, aga tundub, et väga suurt muudatust oodata pole,» leidis ajakirjanik Külli-Riin Tigasson.

«Suurim ühistranspordi probleem pole Tartus ju selles, et kasutaja peab pileti eest maksma, vaid bussigraafikud, harvad väljumised, kummalised ja arusaamatud liinid,» loetles ta.

«Kui on soov sinna maksumaksja raha kulutada, siis võiks seda pigem teha selleks, et bussid käiksid tihedamini ja loogilisemalt. Kui antakse tasuta ebakvaliteetset teenust, siis mis selles head on?» küsis Tigasson.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles