Agu Uudelepp valimisreklaamidest: parteid kasutavad erinevaid strateegiaid

Teelemari Loonet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Agu Uudelepp.
Agu Uudelepp. Foto: Mihkel Maripuu

Tallinnas välja pandud valimisplakatid näitavad EBSi kommunikatsiooniõppejõu Agu Uudelepa hinnangul, et neli parlamendierakonda on kohalikele valimistele tulnud erineva strateegiaga.

Uudelepa hinnangul ütleb Keskerakond oma kampaaniaga, et tegelikult neil ei ole tarvis midagi rääkida – me oleme nii pikalt võimul olnud, vaadake see asi töötab, vahendab ERR Uudised Uudelepa intervjuud «Aktuaalsele kaamerale».

Isikutevahelisele vastandumisele on oma kampaania üles ehitanud Isamaa ja Res Publica Liit, vastandades Edgar Savisaart ja IRLi linnapeakandidaati Eerik-Niiles Krossi, Lasnamäe kanalis on Savisaarel aga vastas riigikogu liige Juku-Kalle Raid, meenutades et ühistransport on tasuta ning soovides linnapeale head teed.

Erinevalt teistest kõneleb Reformierakond plakatitel väga konkreetsetest lubadustest, mis võib Uudelepa sõnul  näidata tahtmist panna teatud teemad lukku – nagunii hakkavad kõik lasteaedadest rääkima, kuid Reformierakond võib loota, et jääb meelde parteina, mis rääkis sellest esimesena.

Sotsiaaldemokraatide välireklaami analüüsides leidis Uudelepp, et partei valmistub riigikogu valimisteks, mida näitab ka loosung, et täna lubatakse võtta üks või teine omavalitsus, kuid tegelikult tahetakse saada Toompead.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles