Eesti Keskerakond saatis Isamaa ja Res Publica Liidu juhatusele nõudekirja, milles palub lõpetada Keskerakonna kaubamärgi ebaseaduslik kasutamine oma reklaamis.
Keskerakond süüdistab IRLi oma kaubamärgi kasutamises
IRL on rikkunud kaubamärgiseadust, kasutades Keskerakonna logo oma reklaamides nii Internetis kui ka televisioonis, teatas erakonna pressiesindaja.
IRLi tegevjuht Tiit Riisalo tõdes, et erakonna reklaamides on tõesti Keskerakonna logo kasutatud. Tegu oli üleskutsega, mille illustreerimisel kasutati Emori uuringutulemusi tulpdiagrammina, kus erakondade nimede asemel kasutati logosid.
«Iseenesest on see veider - ka IRLi logo on kaubamärgina registreeritud, aga kui ajalehed kasutavad mõnede uuringute või lugude illustreerimisel erakondade logosid, siis me ei alusta selle peale juriidilist menetlust,» ütles Riisalo Postimees.ee'le.
«Kui sisulise kampaaniaga pole midagi saavutatud, siis otsitakse absurdihõngulisi nurgataguseid võttekesi, et endale kuidagi tähelepanu saada,» arvas Riisalo.
Teisalt tõdes ta, et siin võib olla juriidilisi nüansse, mida klaarida. «Eks siis, kui pingeline valimiste periood on läbi, hakkavad juristid seda situatsiooni analüüsima,» ütles IRLi tegevjuht.