Carri Ginter: valimisdebatis tuleks ettevõtjat rohkem esile tõsta

Raul Sulbi
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vandeadvokaat Carri Ginter.
Vandeadvokaat Carri Ginter. Foto: Liis Treimann

Ettevõtjad peaksid erakondade valimiskampaaniates olema märksa rohkem väärtustatud, praegu arutatakse rohkem seda, kuidas nende raha vaeste vahel ära jagada, arvas vandeadvokaat Carri Ginter.

Alanud aasta esimene «Foorum» uuris, millised on erakondade kampaaniasõnumid ja kuidas valija selles lubaduste keerises orienteeruma peaks, Carri Ginter märkis, et kui vaadata praegust valimiste eelset õhkkonda, siis on juurde pumbatud viha, et ettevõtja elab niigi hästi, omab head autot, maja, maksusoodustust jne, vahendas ERR Uudised.

Ginteri arvates tuleks erakondadel näidata, et meil on selline keskkond, kus ettevõtjad loodvad töökohti, juhtida tähelepanu sellele, palju on erafirmad sotsiaalamaksu maksnud ning anda neile lisaks piitsale ka präänikut.

Ettevõtjat kiidetakse siis, kui on Äripäeva konverents või aasta ettevõtja valimine, aga avalikus debatis tuleks Ginteri sõnul teadvustada, et ettevõtjaid on vaja - kui nende raha ära jagada, siis kaob neil motivatsioon töökohti juurde luua ning raha tuleb mujalt otsida.

«Debati teine külg on see, et kui jõukaid inimesi on rohkem, siis nad kulutavad rohkem, siis on meie teenindussektoris töökohti ja kõike muud rohkem ja elu läheb paremini ja hundid söönud, lambad terved,» rääkis Ginter.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles