Tsahkna: «Tallinn aitab» kampaaniat on tehtud alati ainult enne valimisi

Helen Mihelson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Margus Tsahkna
Margus Tsahkna Foto: Margus Ansu / Postimees

Avaliku raha kasutamine enda reklaamimiseks on tõsine asi, näiteks «Tallinn aitab» kampaaniat on tehtud kolm korda ja alati enne valimisi ajal, mil välireklaam on keelatud, ütles Isamaa ja Res Publica liidu Tartu linnapeakandidaat Margus Tsahkna.

Tsahkna rääkis saates «Foorum», kus arutleti, kas mõned poliitilised jõud on ületanud hea valimistava piire, et üks väga tõsine asi on avaliku ressursi ehk maksumaksja raha kasutamine enda reklaamimiseks ning selle näiteks tõi ta «Tallinn aitab» kampaania, vahendas ERR uudised.

«Võtsin välja ja vaatasin, millal siis Tallinn aitab ja on teinud oma kampaaniat - kolm korda kogu selle aja jooksul,» ütles Tsahkna ja selgitas, et esimene kord 2009. aasta kohalike valimiste ajal, täpselt sellest ajast, kui oli avalik välireklaam keelatud, ilmusid «Tallinn aitab» plakatid üles.

«Reklaamiagentuurid on määranud nende maksumuseks 250 000 eurot, mis on tegelikult lisaks oma kampaaniale veel võetud linnarahva taskust ja ennast reklaamitud,» tõi Tsahkna välja.

«Me andsime toetust ettevõtetele, läbi selle ettevõtjad pöördusid meie poole, me pidime selles mõttes reklaami tegema, et ettevõtted teaksid, et Tallinna linnas saab raha, et luua uusi töökohti, Tallinna kaudu on võimalik starditoetust saada,» selgitas Tallinna abilinnapea Arvo Sarapuu (KE), et näiteks 2009. aastal oli kriisiaeg ning kampaania aitas luua töökohti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles